Revitalitzem la imatge de Mussvital

Share —
En el seu 40 aniversari, Mussvital, marca pionera en productes per a la cura corporal, buscava revitalitzar el seu posicionament per a connectar amb el consumidor actual des d'una perspectiva molt més pròxima i emocional. L'objectiu plantejat pel client era buscar una nova identitat estratègica per a la marca, establir la seva interpretació creativa (rol, relat i baseline) i definir territoris de conversa rellevants, creïbles i diferenciadors per aconseguir l'engagement desitjat amb els consumidors.
“Creem processos d'anàlisis que ens permeten reavaluar la identitat estratègica dels nostres clients per establir la seva nova interpretació creativa (rol, relat i baseline) sobre la base dels actuals objectius de la marca”
4 Mesa De Trabajo 1

La proposta d'Interprofit per aconseguir-ho es va basar en un procés de definició modular, amb lliurables al final de cada fase i amb informació d'utilitat que, al mateix temps, eren el punt de partida de la següent fase. Amb aquesta metodologia pròpia de l'agència el client es va sentir implicat en tot el procés, de manera que s'assegurava l'èxit i l'encaix del resultat final en els objectius, necessitats i, sobretot, en la filosofia del projecte.

El primer pas, “Uncover”, va ser l'anàlisi de la percepció de la marca entre els seus públics clau, sobretot consumidors de productes de dermocosmètica i responsables de farmàcies en diferents ciutats espanyoles. En aquesta fase, explorem les tendències generals de consum i les específiques al voltant d'autocura, un univers en auge degut a la pandèmia del coronavirus. L'informe d'aquesta primera fase va recollir també els posicionaments de les marques competència de Mussvital i d'algunes altres fos del seu sector, que es van considerar com benchmarks.

Sin Titulo 5 Mesa De Trabajo 1
Sin Titulo 5 Mesa De Trabajo 1

La segona fase, Positioning, ens va permetre extreure insights rellevants per a, a través d'un workshop creatiu, definir el rol, el relat i el baseline que Mussvital havia de tenir per a connectar amb els seus públics. En aquest workshop creatiu van participar diferents perfils de l'agència, creatius externs i responsables de màrqueting de la marca Mussvital, amb l'objectiu d'aconseguir diferents triggers de marca que permetessin definir l'insight principal, a partir del qual desenvoluparíem la plataforma estratègica en el nou context.

Després d'explorar la marca des de diferents aproximacions, l'equip ja tenia un insight principal: “avui, més que mai, necessitem autocuidar-nos, regalar-nos un moment de connexió amb nosaltres mateixos o amb els nostres sers estimats”. Des d'aquí, en diferents sessions posteriors, desenvolupem diverses propostes amb el rol de Mussvital en el centre: la marca que cuida la teva pell i la de tota la teva família des de fa 40 anys, i que forma part del teu refugi personal.

“La teva pell és la teva llar i Mussvital està en aquesta llar” ens va servir com a punt de partida per a desenvolupar la proposta de baseline i plataforma expressiva de la marca, amb els seus diferents territoris de comunicació. El client, juntament amb l'equip, va determinar el nou baseline per a la marca: “La teva pell, la teva llar”.

En una tercera i última fase, “Display”, treballem els territoris de comunicació de la marca vertebrats entorn de tres valors (compte, protecció i família) sobre els quals Mussvital havia de construir un vincle emocional parlant com a “marca amiga i companya de vida”, que està en les llars dels seus consumidors, que es preocupa per les necessitats de la seva pell i que els cuida, proporcionant-los alhora sensacions de benestar.

Per a donar vida a "La teva pell, la teva llar", Interprofit va desenvolupar un videoconcept en el qual s'explicava el nou posicionament i que reflectia els valors principals de la marca.

Política de Privacitat

Previ

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals, i normativa que el desenvolupa, d'ara endavant RGPD, i a conseqüència de la navegació i l'emplenament dels formularis de la web https://www.interprofit.es, l'usuari accepta que les dades personals per ell facilitats o que es facilitin en el futur a través d'aquests serveis, siguin objecte de tractament per part de RP UN, S.L. (d'ara endavant INTERPROFIT), en la seva condició de Responsable del Tractament.

Des d'INTERPROFIT, de la mateixa manera que tenim un ferm compromís amb dissenyar i executar estratègies de comunicació offline i online encaminades a reforçar la imatge pública de les empreses i dels seus productes, també el tenim amb la protecció de les seves dades personals i amb la presa de totes les precaucions de seguretat de les seves dades. Així mateix, exigim contractualment que els tercers de confiança que puguin tractar les seves dades personals facin el mateix.

Sempre fem el nostre millor esforç per a protegir les seves dades personals i una vegada que hem rebut la seva informació personal, utilitzem procediments estrictes i mesures de seguretat per a tractar d'evitar l'accés no autoritzat.

En virtut de les obligacions establertes per la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la informació i Comerç Electrònic: El prestador de serveis propietari d'aquesta pàgina Web és INTERPROFIT amb C.I.F. B60248127 i amb domicili en Carrer Tuset, 5 4º2ª, 08006, Barcelona. L'adreça electrònica de contacte és: [email protected]

1.- Identitat i adreça del Responsable del Tractament

El titular i responsable del tractament a l'efecte de les Lleis de Protecció de Dades aplicables i, en concret, del Reglament 2016/679 Europeu de Protecció de Dades Personals (RGPD), és INTERPROFIT, amb C.I.F. B60248127 i amb domicili en Carrer Tuset, 5 4º2ª, 08006, Barcelona.

2.- Protecció de dades de caràcter personal de conformitat amb la normativa aplicable

INTERPROFIT, com a responsable del present Lloc web i de conformitat amb el que es disposa pel RGPD i altra normativa aplicable en matèria de protecció de dades personals i per la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSI-CE) ha posat en pràctica aquelles polítiques, mitjans i procediments tècnics i organitzatius per a garantir i protegir la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les seves dades de caràcter personal.

3.- Tractament de les dades i la seva confidencialitat

INTERPROFIT l'informarà sempre sobre quines dades són d'obligatori emplenament i necessaris per al compliment de les finalitats que més endavant es detallen.

Tots aquells que intervinguin en qualsevol fase del tractament i/o les entitats als qui els hagin estat comunicades -en el seu cas i en virtut de la corresponent autorització conferida expressament per Vostè- estan obligades a observar el secret professional i adoptaran els nivells de protecció i les mesures tècniques i organitzatives necessàries al seu abast que garanteixin la seguretat de les dades de caràcter personal, evitant, en la mesura que sigui possible, accessos no autoritzats, modificacions il·lícites, sostraccions i/o la pèrdua de les dades i a fi de procurar el corresponent nivell de seguretat dels tractaments duts a terme per INTERPROFIT segons la naturalesa i sensibilitat de les dades facilitades per Vostè a través del present Lloc web.

No obstant això, se li adverteix i informa que les mesures tècniques no són infal·libles ni inexpugnables, motiu pel qual, INTERPROFIT no podrà tenir-se per responsable de tals pràctiques ni de les seves conseqüències, especialment, de la presència de virus o altres elements o bé dels danys i perjudicis que puguin derivar-se de la presència de virus, a la connexió o a la descàrrega per Vostè de continguts des del Lloc web que causin alteracions en els sistemes informàtics (maquinari i programari).

4.- Dades personals

Fan referència a qualsevol informació o dades que pugui identificar-li (per exemple, el seu nom o cognoms) o indirectament (per exemple, el seu document nacional d'identitat o DNI). Les Dades Personals inclouen informació tal com el correu electrònic/adreces postals particulars/telèfon mòbil, contingut generat per l'usuari, entre altres. També podria incloure identificadors numèrics únics com l'adreça IP del seu ordinador o l'adreça MAC del seu dispositiu mòbil, així com la informació que obtenim a través de cookies.

5.- Recollida de dades personals i finalitats del tractament

Podem recaptar o rebre les seves dades a través del nostre lloc web mitjançant el corresponent formulari de contacte. Per a això, en alguns casos Vostè ens facilita directament les seves dades (quan per exemple es posa en contacte amb nosaltres) i, en altres casos els recaptem nosaltres (quan per exemple usant cookies per a analitzar com usa el nostre lloc web).

Trobarà més detall i informació a través de la següent taula i els seus corresponents epígrafs en els termes del RGPD:

6.- Transferència en circumstàncies especials

Si existeix una venda, una fusió, consolidació, canvi en el control societari, transferència d'actius substancial, reorganització, transformació o liquidació del lloc web https://www.interprofit.es del qual és titular actualment INTERPROFIT llavors, a la nostra discreció, podem transferir, vendre o assignar la informació recaptada en aquest Lloc a una o més parts rellevants adquirents, comunicant-li per a això el canvi de responsable de les seves dades.

7.- Xarxes socials

L'informem que INTERPROFIT és present en xarxes socials, tal com podrà comprovar en la part inferior dreta del nostre portal web https://www.interprofit.es. El tractament de les dades que es realitzi de les persones que es facin seguidores en les xarxes socials (i/o realitzin qualsevol vincle o acció de connexió a través de les xarxes socials) de les pàgines oficials d'INTERPROFIT es regirà per aquest apartat, així com per aquelles condicions d'ús, polítiques de privacitat i normatives d'accés, ús i similars que pertanyin a la xarxa social que procedeixi en cada cas i acceptades prèviament per l'usuari.

INTERPROFIT les seves dades amb les finalitats d'administrar correctament la seva presència en la xarxa social, informant-lo d'activitats productes o serveis d'INTERPROFIT així com per a qualsevol altra finalitat que les normatives de les Xarxes Socials puguin permetre.

8.-Enllaços

Finalment, encara que INTERPROFIT facilita enllaços a pàgines Web de tercers, no es fa responsable dels continguts que es troben en aquestes pàgines Web, en la mesura en què són gestionades per tercers aliens a INTERPROFIT.

Tampoc es fa responsable de les dades personals ni del tractament que es realitzi a través de les pàgines Web esmentades.

9.- Canvis en la política de privacitat

INTERPROFIT es reserva el dret a modificar la present política per a adaptar-la a novetats legislatives o jurisprudencials, així com a recomanacions i directrius de l'Autoritat de Control pertinent. En aquests supòsits, INTERPROFIT l'informarà degudament de les actualitzacions i canvis en la seva política de privacitat.

Avís Legal

D'acord amb el que s'estableix en el Reglament de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades que figuren en aquesta comunicació estan inclosos en els sistemes d'informació propietat de RP UN, S.L.

Per a l'exercici dels drets de drets d'accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació, podran dirigir-se en qualsevol moment a l'esmentada entitat mitjançant correu electrònic a l'adreça [email protected]

Aquest missatge es dirigeix exclusivament al seu destinatari i pot contenir informació CONFIDENCIAL sotmesa a secret professional o la divulgació del qual aquesta prohibida en virtut de la legislació vigent. Si ha rebut aquest missatge per error, li preguem que ens ho comuniqui immediatament per aquesta mateixa via i procedeixi a la seva destrucció.

Hola! Som una agència de comunicació estratègica i oferim idees creatives que generen valor per a la teva marca.